Ensamhet

Har varit själv i ett par dagar. Och visst är det hemskt att erkänna men jag gillar det. När jag går till jobbet på morgonen och kommer hem på kvällen ser lägenheten precis ut som den gjorde när jag lämnade den. Varken mer disk eller tvätt. Det finns toapapper, mjölk och tandkräm kvar. Jag vill absolut inte leva ensam under en längre tid, men ett par dagar såhär är otroligt skönt. Men visst saknar jag min sambo. Ikväll kommer han dock hem igen. Och med honom även det kaos som vi vanligtvis lever i. Men hey, vem har sagt att det inte är mysigt att leva lite stökigt?

Kommentarer
Postat av: pappa

Visst e de skönt att vara själv ett tag,men sen börjar det bli tråkigt.....Kram från mej !!!!

2009-10-21 @ 20:00:11
Postat av: pappa

Doti,doti,doti....papi har lagat din punktering,med laglapp & solution........

2009-10-22 @ 21:35:16
Postat av: pappa

....å de e fortfarande luft i den orangea faran..mao det håller.....

2009-10-23 @ 22:23:04
Postat av: Lillsis

Hej! På fredag eller lördag ses vi äntligen! Kommer du ut på fredag också eller är det bara på lördagen du kommer?

Puss sis!

2009-10-25 @ 23:30:03
URL: http://kintzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0