Glader, trötter och bitterfittan

Jag är ju verkligen ingen trött och deppig person. Jag avskyr folk som bara ser allt negativt. Jag tänker ofta "men ge er", se det positiva, se en möjlighet istället för ett problem. Och just därför blir jag så arg på mig själv när jag surar ihop och förvandlas från en positiv tjej till den där bitterfittan som blänger surt på alla som verkar lyckliga.

Men idag har varit en bra dag. Jag fick sova ut, vara ledig på förmiddagen, mysa med Linda och träffa massa underbara elever! Ikväll fick jag så mycket positiv energi från mina discotjejer att jag nästan blev tårögd. Fina elever! Och grymt duktiga. Nu får jag själv verkligen kämpa för att inte bli omdansad. Talang kallas det!

Ny dag imorgon, håller tummarna för att det är glader som vaknar!

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Haha, jag ska dansa om dig EN vacker dag! (kanske i ett annat liv)

2009-10-08 @ 23:22:55
URL: http://kintzo.se
Postat av: Ellen

Vi skulle ju aldrig bli BF:s du och jag;) Men ibland bli man det, varför?! Tänker på dej

2009-10-09 @ 18:22:58
Postat av: pappa

Vilka gröna ögon du har!!.(Citat ur rödluvan å varghelvetet)

Kramizar...

2009-10-09 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0