Kom nu Babina! Jag vill leka!



Efter ett svettigt tvåtimmarspass på leklandet blev det lunch på McD. Lillan tog nuggets med sötsursås och mjölk. Behöver jag ens förklara att mitt kusinbarn är tuff? Mätta och belåtna körde vi vidare mot biblioteket där vi kröp upp i fåtöljerna och läste böcker. En helt perfekt dag med en underbar liten tjej. Min älskade kusin fick såklart också vara med. Än vågar jag inte vara helt själv med min favorit, hon skulle förmodligen köra över mig direkt.



Bilder från familjen Enlund-Klasson.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Guuuuud vad hon är söt! :)

2009-11-02 @ 13:52:22
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Anette

Ser ju skoj ut, ju. Jag vill följa med nästa gång

2009-11-02 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0