Let´s Zumba

Precis kommit hem från chefNina, planering och hemsidefix har stått på schemat under förmiddagen. Nu ska jag strax möta upp nästa chef för lite lunch innan hör och häpna endast 1 (?!) danslektion väntar ikväll.

Och nej, jag har inte blivit sjuk om ni undrar. Jag ska på Zumbautbildning. Visst, precis som på TVshopsreklamen ska även jag dansa omkring och få platt mage på tre sekunder. Jag tror faktiskt det kommer vara superkul att köra Zumba igen och förhoppningsvis får jag min licens så jag kan använda alla roliga steg på mina egna lektioner. Och vem tackar egentligen nej till två nätter på hotell?

Dags att packa resväskan, är hemma igen lördag kväll! Ta hand om er sålänge!


Kommentarer
Postat av: pappa & Anette

zumba,rumba,zamba,mamba,rumpa-nisse,här kommer jag med ett steg bakåt å ett steg framåt å klapp klapp klapp,min mage e 3,2 mm tjock sidledes.Arnold Zwartsenegger,släng dej i vägga.....

2009-10-01 @ 19:54:53
Postat av: Rebecca

Som sagt... Lär mig!



Kram

2009-10-01 @ 23:05:24
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Elin

Baby, är det du som håller i det där passet som kom som inbjudan på posten? Jag vill jag vill och jag ska komma! Kram kram

2009-10-04 @ 14:02:40
URL: http://elintorsten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ville bara säga att jag tänker på dej! Sugna på att komma till Linköping=)? Hoppas Zumban va skoj=) MASSA kramar

2009-10-05 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0