Vad är väl tre dagar i Köpenhamn?

Nu skulle jag egentligen befinna mig i den danska huvudstaden. Bott på fint hotell med allt vad det innebär, fikat på det där braiga och mycket danska cafét som ligger ett stenkast från Pumabutiken. Men nu blev det inte riktigt så. Men sluta vara så negativ tänker ni säkert. Och jag kan inte annat än att hålla med. Men jag hade nog behövt den där resan just nu. Ett miljöombyte. Ett par dagar med bästis. Men istället för att åka till stora K-town är jag kvar här, i lilla K-town. Och imorgon kanske jag har accepterat att det inte alltid blir som man planerat.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja fy, nu skulle vi ha varit där och haft det helt underbart!!!!! men fy, begravning istället, inte kul. men det går fler tåg, och det ska vi hoppa på, det kan du lita på :) saknar dig min bästis. kram,

2009-10-29 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0