I´m still blond

Nope. Jag är fortfarande blond. Men det där suget efter en annan hårfärg har inte lagt sig ännu. Tycker riktigt mörkt rött hår är så jäkla fint. När jag föreslog det sa min frisör "Javisst"! Det är inte vad jag behöver höra i en sådan situation. Då behöver jag någon som tvekar lite, berättar för och nackdelar med att bli rödtott. Till sist förblev jag blond med frisörens motivering "att jag tycker du är finast i det". Man tackar! Känner mig i alla fall helnöjd då de där slitna topparna äntligen är borta.

Vaknade igår och kände mig förkyld. I ena borren. Jobbigt. Jag vet. Och just nu finns det liksom verkligen INGEN tid att vara sjuk. Så efter frisören körde jag bort till mataffären och köpte massa frukt. Tänkte vitaminbomba mig frisk. Så ikväll blir det fruktsallad. Yummie!


Fulla med c-vitaminer och snygga i köket. Kan man begära mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0