Rosendals hudvård - tar hand om dig

Massage? Manikyr? Ansiktsbehandling? Hur underbart är det inte att unna sig själv lite lyx ibland? Att för en stund koppla bort allt som har med jobb eller skola att göra. Koppla av och njuta. Slippa stress och oro och bara få en stund för sig själv.

Nu öppnar äntligen Rosendals hudvård. Ägaren är ingen mindre än min fina vän Linda Martinsson. Linda är utbildad hudterapeut och jobbar även som makeupartist. Jag har gått till många olika salonger och terapeuter men jag har aldrig varit så nöjd som hos Linda. 

Just nu får du som läser min blogg 10% rabatt på valfri behandling! Uppge bara "Sabinas blogg" när du bokar, rabatten gäller fram till 14/10 och gäller inte när du köper presentkort.

Titta in på Rosendals hudvårds hemsida och boka din behandling redan idag!  

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter mumma,tror du hon tar emot gamla gubbar???

2009-09-16 @ 19:51:12
Postat av: linda

det gör hon absolut :)

2009-09-16 @ 20:35:32
Postat av: Elin

Sabina: Saknar dig som attans och måste snart ses!



Linda: Vilken fin hemsida, grattis till ditt lyckade koncept :) Kommer absolut vara din kund en dag!

2009-09-16 @ 21:50:35
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0