Allt ar som vanligt...

Ni kanske trodde att vi blivit forandrade sedan ankomsten till USA? Vi kan med gladje rapportera att vi ar precis sa virriga som vi alltid varit! Jag har lite svart for det har med tider och datum. Blandar latt ihop saker, ganska viktiga saker (som min kusins brollop exempelvis). Det brukar vara Carl som haller koll pa mig men den har gangen holl vi pa att gora en rejal miss bada tva. Vi har hela tiden sagt och skrivit att vi flyger till Los Angeles den 14:e. Yes, detta visade sig ju vara fel.
Vi flyger redan imorgon kvall. Men detta hade vi givetvis missat om det inte av en slump hade varit sa att Carl kollat en extra gang pa biljetten. Tank om vi insett detta imorgon. Da hade det varit panik! Missat flyg. Inte kul. Men detta ar inget att stressa upp sig for i onodan. Missodet upptacktes i tid sa vi kanner oss ratt lugna!
Sa imorgon 18.45 sitter vi pa planet mot LA.


Ar det inte harligt att allt verkligen ar precis som vanligt?!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Syster yster din!

haha, vad härligt! Åh, jag ska på möte i skolan på fredag! önska mig lycka till ;D

2008-08-13 @ 11:51:11
URL: http://nathalieenlund.blogg.se/
Postat av: Till Syster

Nu ger du garnet pa motet! Visa de den fantastiska kampen som jag kanner. Visa de dina talanger och visa de att du visst ska klara detta! Jag saknar dig. Lycka till jag alskar dig!

2008-08-13 @ 14:23:59
Postat av: pappa

Jaha,så var det dax igen !!Nåja denna gång var det ju iaf 1 dygn innan,så va det med det.Äntligen uppehållsväder=målardaxs!däremot var det svårt att få färgen på väggen,blåste ju så förjordat så den ville inte dit.Hoppas på bättre väder snart.

Ha det !

P & A

2008-08-13 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0