Brollop???

Kanns ju lite knasigt att min pappa och min syssling redan borjar planera for ett brollop som innefattar mig sjalv nar jag inte ens visste om att jag ska gifta mig! Men det gor inte sa mycket, jag tycker om er bada tva anda!
Pappa, anledningen till att jag skulle kopa en klanning var for att bara den pa nagons brollop, inte mitt egna.
Du behover inte vara orolig. An.

Och till alla er som undrar sa kommer jag aldrig byta bort mitt efternamn. Jag ar ledsen alla Nilssons darute men jag tycker nog att Enlund klingar lite battre. Men detta ar sadana bagateller som Carl redan vet om och med en sadan pappa som jag har ar det bara att lyda order!

Kommentarer
Postat av: pappa

Rätt helt rätt,Enlund klingar bättre.Vad beträffar ert bröllop så är det inget jag kan göra något åt,det bestämmer ni själva.Bara jag får komma så blir det nog bra(hehehe).Det var väldigt skönt att höra din röst i telefonen,kul.Det verkar som att hösten gjort entré nu,för det bara regnar,har inte målat på 14 dagar nu,så vem vet,kanske det bara blir garaget i år.Puss å kram

Papi

2008-08-12 @ 12:50:14
Postat av: Kalle

Nu säger jag upp kontakten med dig! Usch, Nilsson som är det vackraste man kan heta! Skämmes! Aj aj aj, Sab! Skämmes ;)

2008-08-12 @ 16:57:15
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: pappa

hahahahahahahahaha

2008-08-12 @ 19:56:07
Postat av: Anette o. Anders

Kan inte låta bli att kommentera. Det finns ett alternativ: ta båda namnen. Det har jag gjort å´ det har gått jättebra. Då kan man både ha och äta upp kakan.

Men va´ er semester låter underbar. Kanske kan man få lite bra tips och göra en förkortad version av er resa. Kan nog inte vara borta så länge.



Vi får träffas över lite äkta svensk köttfärslimpa när ni kommer hem och snacka om det. Sabina, kanske du vill ha lite stekt inlagd strömming när du kommer hem ?



Ha det fortsatt bra och lycka till på västkusten. Tur för Carl att Alcatraz är stängt annars hade han väl hamnat där om han kört för fort eller nåt !



Kramar från Anette Bolmgren Enlund och Anders

2008-08-12 @ 20:08:58
Postat av: Till Anders och Anette

Har ocksa funderat pa tva namn, men far inte till nagon snygg namnteckning da! haha! Nejmen detta ar ju verkligen inget vi behover oroa oss for an pa lange...



Den har resan ar over alla forvantningar. Men man behover ju inte gora som vi, aka overallt. En vecka i New York ar sa haftigt. Eller sol och bad har i Florida. Det varsta ar att man inte far nog for det finns sa mycket att se.

Ahh, kottfarslimpa later hur smaskigt som helst. Garna med kokt potatis (finns inte har) och lingon. Anette, din stromming gar liksom inte att fa nog av. Vet inte hur du lyckas men den blir alltid ljuvligt god!

Japp, vi behover inte fler fortkorningsboter nu. Da blir inte Carl inslappt i Sverige igen! : )

KRAM

2008-08-13 @ 03:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0