Saknad efter papi

I två dagar har jag känt en längtan efter min pappa. Eller papi som jag kallar honom. Vet inte riktigt vad det är jag saknar, är nog bara hans närvaro eller att kunna sätta mig i bilen och hälsa på. Åka ut till mitt barndomshem och bara vara. Prata med pappa och gosa med hundarna är en sådan trygghet för mig. Det kan mycket väl vara så att jag saknar pappas mat. Pappa är en mästare i köket och allt han lagar är gott men något som han gör ruskigt bra är omelett. 
Så ihopp om att lindra min saknad har jag ätit omelett till frukost idag men jag lovar dig pappa den var inget mot dina specialomeletter : ) Så en papiomelett skulle inte sitta helt fel när jag kommer hem...

Bara så du vet så saknar jag dig lilla papi.


Och till lilla systeryster så saknar jag ju dig med såklart men du har ju redan fått ett inlägg dedikerat till dig : )

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad gullig du är binus.Blir nästan lite tårögd...självklart ska du ock calle få nåt gott när ni kommer hem(snart dax för kroppkakor)lite tidigt,men men.I dag har jag tvättat 3/4:e delar av huset,bara ut mot nybrovägen kvar,sen börjar målningen på allvar(finns det nån som vill måla?).Hoppas allt är bra,på eran resa.Det blir ett minne för livet för er,som ni ska bevara länge(särskilt det med passen HIHIHI)Längtar även efter er! Kram Papi/svärfar.

2008-08-20 @ 21:30:11
Postat av: Till pappa

åhh kroppkakor är ju för gott, dags för tävling mellan dig och anders igen?

håller tummarna för att vädret tillåter att du kan måla.



den här resan är det bäsra jag gjort och det kommer sprecis som du sa bli ett minne för livet!

snart ses vi!

kram

2008-08-22 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0