Dagen

Carl och jag började dagen med att sälja några av mina aktier inför resan. I need cash! Passade på att växla in lite pengar också, galet vad dollar är låg nu. Precis i rätt tid. Jobbade lyxtiderna idag 12-17. Då hinner man göra massa ärenden innan jobbet samtidigt som man hinner utnyttja resten av dagen samt kvällen! Alltid lika kul att jobba med Sara. Våra fnitteranfall är svårslagna!

Efter jobbet drog jag och Carl ut till Linda och Stoffes palats. Det bjöds på vin och tacopaj. Gudomligt! Sa hej då till Stoffe, Lindas och mitt farväl kommer imorgon. Tårar kommer fällas! Låter som jag skulle flytta, men ni förstår 7 veckor utan Linda kommer bli tufft. Hon är ju min bästis!


Hämtade ryggsäcken hos pappa nyss. Fattar inte hur jag ska få plats. Men det löser sig alltid. Kör backpackerstilen och lämnar därför klackarna hemma. Men plattången följer med. Så det så!

Dags att öva på att packa? Eller i alla fall tänka igenom vad jag ska packa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0