Helgen

Har haft fullt upp hela helgen känns det som. Vill ju passa på att träffa alla innan det är dags att åka iväg.
Fredagen spenderades hemma hos Nilssons. Släktkalas stod på schemat med grillning och lekar. Mitt lag vann tyvärr inte denna gången heller. Fast vi hade flest poäng i de smarta grenarna och sämst poäng i kraftsporterna. Säger ju en del om vi som deltog :) Grattis lag 1 som tog hem en rättvis seger!

Har jobbat både lördag och söndag vilket varit ganska segt. Var fint väder både igår och idag vilket gör att kunderna inte strömmar tilll EM tyvärr. Men med Ellen har man aldrig tråkigt så timmarna flöt på.

Efter jobbet igår åkte jag och Carl ut till pappsen och Anette, det är ju lördag vilket i min familj betyder grillning! Oavsett väder sitter pappa med en öl i ena handen och grilltången i den andra. Redo för att fixa en perfekt karrekotlett! Maten smakade som vanligt ljuvligt och Anettes äppelpaj la sig som bomull i min mage. Kul att träffa pappa också, kommer sakna honom mycket under resan. 

Kvällen spenderades med gänget hemma hos Linda och Stoffe ute på Drag. Åh vad jag tycker om er alla! Vi grillade
(mat igen?! jamen det är ju sommar....), drack vin och snackade skit. Kände mig trött, kan inte riktigt koppla av när jag ska jobba dagen efter. Galet kul var det i alla fall!

Efter jobbet mötte jag och Carl upp Ellen och Henke. Jag skulle utforska en ny avdelning på Stadium som jag aldrig någonsin satt min fot på: Friluftsliv! Slog till på en resekudde och ett reselakan. Det är tydligen sådana saker som är bra att ha på resan, slippa alla äckliga lakan på olika hostels. Nu har jag mitt egna.
Försökte titta på Irene Huss nyss, somnade efter halva. Jag är trött!

Imorgon får jag äntligen träffa Henke, Magda och Engla igen.


Dags för lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0