Lite kortare

Lite kortare blev mitt hår idag efter besöket hos Maria på Åbergs. Kalmars i särklass bästa frisörer hittar ni där, jag har provat många salonger men har aldrig blivit lika nöjd som när det är Maria som håller i saxarna. Trevlig personal, fina lokaler och enorm kunskap hos frisörerna är bara en liten del av allt som Åbergs kan erbjuda.

Efter min mörka tid som brunett i höstas har jag nu stegvis gått tillbaka till den blonda sidan. Vilket inte varit bra för mitt hår, det har tagit mycket skada efter behandlingar, produkter o.s.v. Det lär ju inte bli bättre av 7 veckor med sol och bad i USA. Så därför bestämde jag mig för att klippa av en bra bit idag, och håret känns nu mycket friskare!

Stort tack till Maria som alltid får mig nöjd och till alla er som letar efter bra frisörer i Kalmar, surfa in på http://abergskalmar.se/ och boka en tid snarast, ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer
Postat av: Maria Åberg

Tack för fint omdöme!

En ny platt tång är på väg! Vet inte riktigt när den kommer. Skulle kunna komma imorgon men säkert nästa vecka.

Har oxå lämnat in New York guide boken. Den ligger i mitt fack.

Jag går på semster nu så titta in och kolla om den kommit!

Ha en underbar resa!

KRAM

Maria

2008-07-03 @ 21:43:06
Postat av: Kalle

Jisses vilken smygreklam ;)

Men Åbergs är placet, så är det.

2008-07-06 @ 20:17:29
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0