Lyx

Hemkommen från ännu en underbar ansiktsbehandling av favorit Linda. Tack så mycket min gullunge! Det är för mig lyx att kunna unna sig och sitt ansikte en ab. Visst, porklämningen gör förbaskat ont ment ju oftare du går på behandling, desto mindre blir det kvar att klämma! Ser lagom mosig ut nu efteråt helt rödklämd och svullen. Haha, tur att det går över tills i morgon. Det bästa med hela behandlingen är förstås massagen. Oh my! Hade det inte varit för Linda som jag så gärna vill ligga och småprata med under tiden, hade jag somnat på ett par sekunder. Känslan av total avkoppling är härlig! Kan verkligen tipsa er alla om ansiktsbehandlingen hos Stenolds/Parelle och givetvis måste ni gå till Linda!

Bra dag på Severins. Vi skyltade och flyttade om hela accentavdelningen. Ellen och Linda, vi är grymma tjejer!

Drinkkvällen börjar närma sig. Kul att träffa alla tjejer igen. Hmm... Vad ska jag bidra med? Börjar tröttna på pärondrinkarna nu. Kanske lite hederlig Passoa? Förra gången hann vi inte ens blanda alla drinkar. Så till alla som ska delta på drinkkvällen på lördag: Köp små flaskor så vi hinner dricka upp allt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är söt du. Snart bjuder jag på dinkar i min nya lägenhet!Wiho!!

2008-06-28 @ 23:20:42
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0