Dagens

Tid att vakna: 8.45, smått panikslagen sprang jag till jobbet
Frukost: Fanns inte riktigt tid för det
Klädsel: Jeans och min nya jesusinspirerande skjorta
Frisyr: Hade i tanke att göra såhär. Resultatet? Mest såhär
Promenad: Satte nytt rekord på 500 meter till jobbet
Lunch: Bakad potatis
Köp: Lunch och två liter mjölk
Godis: Muffins, räknas det som godis?
Antal danslektioner: 2 st
Bästa: Lunchen med Linda. Du förgyller min dag!
Sämsta: Att jag för tillfället inte har någon bil, vilket ställer till många problem
Saknad: FHD 225, hoppas du mår bra i pappas garage
Saknad hela tiden: Mamma
Låt: Jag vill gråta för detta är så vackert
Just nu: Vill jag boka en resa till varmare breddgrader
Imorgon: Personalmöte och lång dansdag

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej , länge sen vi hördes, men jag läser din blogg varje dag på jobbet. Men...jag kan inte kommentera den därifrån så det gör jag hemma ibland. Det verkar ju trots allt vara OK med dej!

förstår att du vill boka resa :) "snart" åker vi!

Saknar också Anki himla mycket. tänker på och "pratar" med henne ofta.Vi måste höras snart om en träff.

Massor av kramar från Anette och Anders

2008-10-16 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0