Oh my...

Ni som känner mig vet att jag kan säga vad som helst, precis när som helst. Ibland vet jag inte knappt själv vad som ploppar ut ur munnen. Det är inget jag tänker på, inget jag planerar, det liksom bara sker. Nytt kapitel i denna blogg blir då givetvis att ni får ta del av alla pinsamma saker jag säger (och gör om ni har riktigt tur).

För ett par veckor sedan höll Sofia på att öva inför en liten dansuppvisning. Hon skulle dansa till PussyCatDolls och denna låten. Jag var i full gång med att undervisa en streetgrupp när Sofia glatt tittade in i danslokalen. Hon började kolla runt bland mina skivor. Jag insåg snabbt vad det var hon letade efter och säger utan att tänka mig för:

- Jaha, vill du ha lite Pussy?

Lika snabbt som jag inser vad jag precis stått och sagt inför hela gruppen börjar Sofia gapskratta. Sa jag verkligen det tänkte jag för mig själv. Jajamen, visst gjorde jag det. Gruppen blev knallröda i ansiktet men förstod att jag menade skivan med PussyCatDolls. Haha! Vilken go lektion det blev!


Så varmt välkomna till min roliga värld...


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha bra syss!

man har sällan tråkigt med dig omkring ;)

snart får du gå på fest!

2008-10-22 @ 01:07:33
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0