Paradise Hotel och jag tittar...

Varför visar TV4100 gamla repriser av det usla programmet Paradise Hotel? Denna serie som senare även fick en svensk variant. Jag tittade för fem år sedan och jag tittar nu med. Varför vet jag inte, för serien är inte ens värd att sova till. Den borde aldrig kommit till, kan ni ens förstå hur det blev en tittarsuccé? Jaja, jag behöver ju inte titta men jag kan bara inte låta bli. Fem dagar i veckan går denna sup-bråk-och-pakt såpa. Perfekt att varva ned till efter träningen.

TV-utbudet är tragiskt vardagskvällar...

Kommentarer
Postat av: Syster

Äntligen en update! Du är sämre än mig!



Jag kollade på hela serien av svenska PH som gick nyligen, där Marre vann och han blåste Daphne, remember? :D

2008-10-15 @ 17:38:47
URL: http://nathalieenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0