Polly röd såklart

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Gick in till stan och satte mig på en restaurang och åt lunch. Helt själv. Bara jag och lunchbuffén på Ming. Köpte med mig nya numret av Elle så i dryga timmen var det jag, stickade koftor och biff med blandade grönsaker som gällde. Var mysigt att i lugn och ro bara kunna sitta och njuta av maten. Lite ensamt, hade ju gärna pratat lite under tiden men att prata med mig själv gör jag bara när ingen ser på. I smyg.

Halvligger i soffan med en kanna te och Pollypåsen i högsta hugg. Givetvis den röda. Tänkte kolla på en bra film, Carl fick välja så nu tittar vi på Alphadog (plus för att Justin är med). Mycket våld, knark och fula ord. Filmen verkar ganska tragisk, fan att leva ett sådant liv. Men jag ska ge filmen en chans, ibland blir man positivt överraskad.  

Har ni tänkt på en sak: Polly blå = mörk och ljus choklad. Polly röd = ljus choklad. Finns även blandningar med cocos, vit choklad och kaffesmak men varför finns det inte en Pollypåse med endast mörk choklad?


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det ska vara Japp. Och förresten är Japp väldigt lik Mars på paketen, men det ska vara Japp. Gudomligt!



2008-10-24 @ 08:50:18
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fin blogg Bina hade. Bor hon kvar i Kalmar?

2008-10-24 @ 13:35:27
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0