Vilken nyhet!

Beverly Hills 90210 börjar om från första säsongen med start på måndag. Har alltid varit ett troget fan av bevvan, även om min tonårskärlek växlade kraftigt mellan Brandon och Dylan. The good or the bad? Vilken nostalgi att sitta bänkad framför det allra första avsnittet. Synd att jag jobbar, ska kanske försöka övertala Carl att köpa en inspelningsbar dvd. Måste ju ha alla avsnitt! De finns att köpa i snygga neonfärgade samlingsboxar men de vågar jag inte rikigt köpa. Än.

                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Soffan

Min favorit var han so sjöng hitlåten, "hold on" han gästspelade bara, men han var min kärlek. Annars tyckte jag om bad guy- dylan. mmmm

2008-10-15 @ 00:10:11
URL: http://egocentriskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0