Första dansdagen

Så var första dansdagen slut. Bra grupper idag, går alltid så mycket lättare när man har glada och pigga elever i salen.
Sitter i soffan nu med en kopp te. Känner att jag behöver varva ner efter denna dagen. Jetlagen sitter i. Hade kanske varit välbehövligt med ett par dagars vila, men icke. Här jobbar vi på. Fick nästan seperationsångest förut idag när Carl åkte till jobbet. Första gången som vi inte spenderar hela dagen ihop på sju veckor...

 Vädret var ju ingen hit att komma hem till. Det är kallt! Fick ju ta på mig jackan idag. Hade önskat lite sol och värme men det får jag glömma.

Sofia var här på förmiddagen med lite fika. Härligt att träffa henne igen. Min vapendragare på dansskolan.

Dagens höjdpunkt var ju träffen med Linda. Jag har saknat henne så!

Dags för dusch. Sen säng. Sova ikapp ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: ellen

hej vänner!

Skönt att ni är hemma:) Välkomna! Kramar

2008-09-10 @ 21:27:01
Postat av: Linda

ok jag har saknat dig gumman!!! var en helt underbar dag att få träffa dig,äntligen!!!! snart helg, så får vi ses igen :) pusssssssssssssss

2008-09-11 @ 14:26:58
Postat av: Kalle

Syss! Va fasen blogga mer nu då!

2008-09-14 @ 22:08:02
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0