Att bryta upp

Har velat fram och tillbaka med bloggandet. Sist ni tittade in var jag påväg till Grekland. Därifrån har jag lyckats komma hem. Förförlovad och allt. Sedan dess har jag hunnit med att bli blek, jobbat och varit en sväng i Danmark där jag dansat rumpan av mig tillsammans med fina Erika.

Bloggen känns som en del av mig och jag tror det skulle kännas konstigt utan den. Jag tror den får stanna ett tag till och jag hoppas innerligt att jag hittar inspiration till roligare inlägg än detta. Men tack alla ni som trots kass uppdatering fortfarande kommer ihåg lilla bloggen!

Kommentarer
Postat av: E

Jag har i af saknat dina inlägg vännen! Många kramar

2009-08-11 @ 23:15:00
Postat av: Sofie

Jag med! och FÖRFÖRLOVAD??!! Kuuuuul! Grattis fina du! :)

2009-08-12 @ 08:33:58
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Har jag missat någonting ????eller e jag bara gammal?på min tid förlovade man sej.Calle,dax att köpa ringar nu !!!!!

2009-08-12 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0