Här är den bästis!

Ni vet hur man går runt och nynnar på en låt hela dagen utan att veta vem som sjunger? Jobbigt värre. Och precis detta fick de stackars lunchtanterna på IKEA uppleva fredags då jag och Linda sjöng (skrek??!!) refrängen hela vägen längs köttbullerundan. GLORIA! nananananana GLORIA! Vi rabblade alla grupper som kunde tänkas sjunga utan att komma fram till rätt svar. Men nu så. Det är ju Mando Diao för tusan. Gloria på den! Och visste ni förresten att nästan varenda dam runt 65+ dricker vin till lunchen? Hur underbart är inte det? Ta färdtjänsten till IKEA för ett glas vin. Jag ser och lär.



Kommentarer
Postat av: Linda

ohhhh mando diao, att det skulle vara så svårt. gloria, nanannan gloria ohhh gloria :)



du o jag när vi är 70...vin på ikea, piffiga som tusan :)



puss på dig min sköna

2009-12-06 @ 20:50:26
Postat av: Rebecca

ÄLSKAR den låten! Jag vet inte heller vad de sjunger utan kör ungefär samma text som du och Linda. :) Men... Jag var ju tvungen att ta reda på vad de sjunger:



So Gloria steps out of the prison

Gloria's no longer the wasted disco girl

you've been dreaming about

Gloria alone now forever Gloria away in the air now

Gloria she's no longer your slave



Gloria alone now forever Gloria away in the air now

Gloria shes no longer your slave

2009-12-07 @ 10:21:50
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0