Nu är den här igen

Julaftonsmorgon är här. Och inte vilken julaftonsmorgon som helst, en vit sådan! Själv tycker jag att det kan vara jul både med snö och utan, då julen för mig inte betyder lika mycket längre. För den finaste ängeln av de alla saknas.
Och under högtider då alla pratar om att man ska vara tillsammans med nära och kära, hugger det lite extra i mitt hjärta.
Jag önskar er alla en god jul. Själv önskar jag att jag kan njuta lite av den iår.
Ta hand om varandra och tänk på vad som egentligen betyder något här i livet... Och Lillsis, du är saknad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sabina, förstår hur du känner.Hoppas du ändå får en bra jul Kram från Anders & Anette

2009-12-24 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0