Akta vad du kallar mig

Inte nog med att många av mina danselever kallar mig för Sabbe, nu har AnnSofie på jobbet spridit budskapet vidare. Schenkergubbarna som levererar varor till jobbet är de senaste i raden att kalla mig för just Sabbe.
Okej, jag kan ta att de kallar mig för mitt mindre vackra smeknamn men nu tvingar de mig att skriva under leveransedlarna med Sabbe. Jag får inte signera Sabina Enlund mid min vanliga autografstil. Nej. SABBE ska det stå. Med stora bokstäver. I ful stil. Jag tyckte det var småroligt första gången. Men nu är vi inne på tredje veckan. På måndag får det vara nog. Då är Sabbe ett minne blott.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ojsan, inte visst jag att du tyckte så illa om sabbe :O ? ska man passa sig att använda det kanske, haha ;D

2009-02-20 @ 22:55:32
URL: http://radiosonggirl.blogg.se/
Postat av: Pappa

stå på dej SABINA....vilket vi döpte dej till

Papi

2009-02-21 @ 14:34:17
Postat av: Tina

Vi tar på oss det, Bini.

2009-02-25 @ 00:22:30
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0