två timmar...

Nu har jag dryga två timmar på mig att städa hela lägenheten. Här ska dammsugas, torkas och plockas. Det är inte mer än rätt att jag städar själv eftersom det bara är mina saker som ligger utspridda överallt. Strumpor i vardagsrummet, träningsbh i badrummet och alla dessa jäkla hårnålar som jag har en tendens att placera ut på de mest underliga platser. Det ligger saker precis överallt! Ja, jag vet att jag är slarvig. Varje gång jag tokstädar säger jag till mig själv "nu försöker du ha det såhär fint, alltid." Och samma visa varje gång. Ett par dagar efter ser det ut som kriget. Får se hur länge det håller. Så dags att ta fram skurhandskar och Ajax, här ska lukta nystädat innan klockan åtta!
 

Kommentarer
Postat av: Winberg

Sabina!!!! ja viste inte att du var en bloggare?!

2009-02-20 @ 18:12:27
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com
Postat av: Winberg

ah ja förstår, du har jag yttligare en blogg att följa dagligen alltså!!!

2009-02-20 @ 20:19:35
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0