Vi kallar det en bra dag helt enkelt

Jäklar vilken dag på jobbet. Vad är det med folk och reor? De river, slänger, stökar ner och lämnar tusen saker i provhytterna. Är det så svårt att se att resten av byxorna ligger på ett annat sätt än det paret du slängde dit ihopknycklat? Men det är ju mitt trevliga jobb att vika efter er, så keep going! Timmarna gick snabbt idag och vi sålde som aldrig förr. Då är det verkligen kul att jobba. Imorgon är det sista dagen innan semester. Jag står själv hela dagen, så har ni inget för er, titta in och säg hej vet ja!


Fick besök av Camilla med mamma idag. Hon var lika rolig som vanligt. Hon berättade att grabbarna i The Killers dök upp på hennes jobb igår. Oh my god! Jag hade ju dött. Camilla förklardade lugnt att hon var ju på jobbet och kunde varken ta en bild eller ligga med någon av de. Shit the same, jag hade stängt butiken och dragit med i deras buss utan att tveka! Utav Camilla fick jag även en försenad födelsedagspresent. Tack för det finfina blinget vännen, i love them!

Dags att börja packa. Kör på det gamla sättet. Packa allt och ta sedan ut hälften. För att lägga i dubbelt så mycket igen. Tur att jag köpte en megaväska i USA. Det här med att packa lätt har aldrig varit min grej...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, ja det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Ha det så bra i Grekland nu!

2009-07-12 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0