Haremsbyxan upprör


Bild lånad av blogg.se
Förstasidan på blogg.se. Hett ämne bland tonårstjejerna. Blondinbella har sin åsikt och dissar de hårt. Jag pratar om haremsbyxorna från Gina Tricot som väcker känslor lite varstans. Hade ett par liknande byxor under resan i USA fast med betydligt mindre "häng" och de var hur sköna som helst! Skulle nog inte prova just detta paret men jag tycker det är kul att ett plagg kan få väcka så mycket uppmärksamhet. Jag menar, det är ju bara ett par byxor. Inte ett par skor eller så....

Kommentarer
Postat av: Kalle

sab, dom är hemska! ser ut som den som bär det skitet ner sig som bara den!

2009-03-25 @ 22:12:59
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Mia

kul att du skriver om dom, jag har nämligen också funderat på det där fenomenet. Att ett plagg kan göra sån uppståndelse! Sprang på din blogg idag, kul! Du skriver väldigt bra.

2009-03-26 @ 18:04:16
URL: http://miakristensson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

sabina dina gamla skata....harems rockar! kakan har ett par, alla ska ha ett par=)

2009-03-27 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0