Ibland är det skönt med lite lyx

Idag bjöd jag Carl på spa. Jag tog med honom till Skedemosse, ett underbart ställe på Öland. Vi var själva hela förmiddagn vilket gjorde det extra mysigt. Medans Carl fick lerinpackning och ansiktsbehandling passade jag på att bada bubbelpool och njuta av värmen i bastun. Vi behövde verkligen den här dagen. Spendera ett par timmar tillsammans, prata och bara vara. Carl blev verkligen glad för sin present och tyckte vi borde skämma bort oss lite oftare. Och jag är inte svår. Klart jag tackar ja till fler mysdagar med min fina kille!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh...vill åxå, vill åxå!!!

Det var ni verkligen värda, hade ni russinfingrar efter allt badande?

2009-03-21 @ 10:09:53
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0