Vitaminkur och familjehäng

Sitter och proppar i mig apelsiner. Min kropp skriker efter vitaminer. Har känt mig hängig ett tag. Jobbat för mycket? I think we all know the answer. Idag har det varit kvalitetstid med pappsen med lunch på favoritstället samt semla på det. Pappa åker snart till Thailand där han ska spendera den kommande månaden. Om jag vill följa med? Försökte tidigare idag pressa ihop mig till en knöl i pappas resväska. Det gick nästan att stänga väskan. Blev verkligen nöjd att jag överhuvudtaget fick plats! Storleken på väskan behöver vi inte prata om. Dagen avslutades på dansskolan med tre danspass. Dags att återgå till nästa apelsin. Imorgon står det jobb på schemat. Vilken omväxling va?!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att vi inte plåtade det,när du låg i väskan.Det hade varit kul om det kommit på din blogg...

Kram //Papi

2009-03-05 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0