Hu vad svårt det kan vara med rubriker ibland.

Long time, no seen. Helgen har passerat i ett rasande tempo. Tänkte vara trist och rabbla upp dag för dag i mitt nya favoritformat nämligen listor. Shit, jag använder de till allt nuförtiden. Har aldrig gillat det riktigt men har du testat en gång, ja du är du fast i list-träsket.

Fredag
- Jobbade 11-15
- Fest hos oss på kvällen med fina vänner och goda drinkar. Planen att inta en uteservering sprack. Vi kom aldrig så långt. Ibland är hemmafester bäst!

Lördag
- Trött som ett troll väckte vackra Linda mig vid 09.00. Vi åt frukost och sedan fick jag skjuts till jobbet (tar 2 minuter att cykla men ändå)
- Jobbade 11-14 jättelite folk på stan, trist som tusan.
- Spenderade ett par timmar med Sara på stan. Köpte finfin present till lilla Engla
- Mötte upp Linda och satte oss på Krögers. Käkade och njöt av solen
- Begav oss i bilen en runda till Springbreak. Linda och jag fick ålderspanik och åkte efter fem sekunder.
- Handlade massor gott och hyrde två filmer, la oss i soffan och bara slappade, trötta efter gårdagens fest. 

Söndag
- Vaknade sent.
- Drog bort till Maxi och handlade inför mitt kalas på tisdag.
- Åkte hem till pappa och hängde i solen. Pappa är brunare än mig. Det suger.
- Provade klänningen ännu en gång. Idag var den större än sist, visste inte att man blir smal av chips!
- Mötte upp Carls familj för middag på stan. Jätteräkor med aioli. Mumma!
- Fixat matlåda inför morgondagen.
- Fixat överraskning till högsta tävlingsgruppen.
- Hamnade här.

Vi sä så. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0