Tredje maj

Gårdagen spenderades med grillat hos pappa och Anette. Jag har ingen botten när det gäller grillad mat. Kan äta hur mycket som helst. När vi kände oss mätta och belåtna begav vi oss hemåt och efter en stund fick vi finbesök av Joel och Elin. Det dracks vin och pratades om allt mellan himmel och jord. Tack vänner för en trevlig kväll!

Idag ska jag samla vuxenpoäng och åka och storhandla. Både kylskåpet och frysen är tom. Alltså dags att styra kosan mot Maxi. Undrar hur mycket onödiga saker jag köper idag? Varor som inte står på listan men som ändå får följa med hem. Impulsshopping när den är som bäst!


Kommentarer
Postat av: den lilla sysslingen Sofie

Ville bara skicka 1000 kramar till dig för att jag tycker om dig så mycket! Även om vi hörs så sällan och ses ännu mindre, så är jag så glad att du finns!Bara så att du vet!

2009-05-04 @ 20:55:55
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0