Äckligt inlägg!

Efter att ha spytt mig igenom hela natten vaknade jag idag runt halv tre och var totalt borta. Tog mig inte upp ur sängen. Drack lite vatten. Spydde igen. Nytt problem uppstår då det inte finns mer att få upp, min mage krampar och det känns som jag ska svimma av ren utmattning. Tog mig upp och ringde Linda. Även hon är helt däckad. Feber, frossa och illamående. Gårdagen innehöll fest men i en mycket liten skara. Två glas vin är inget man varken blir bakis eller spyr upp tarmarna av. Och då vi åt på samma skitställe igår natt ligger matförgiftning nära till hands. Nu känns allt bättre. Har lyckats ta mig in till stan, ätit samt bastat och bubblat i pool. Nu väntar sängen och fan vad skönt att sova där istället för på badrumsgolvet. Tack Carl för att du höll upp mitt hår!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackars Sabina! Bra att du mår bättre idag. :)

2009-11-23 @ 10:20:18
Postat av: Anonym

Men stackare!!! Carl ska ju känna sig hedrad. Att få vara hårhållaren är ett hedersfullt uppdrag! :)

2009-11-23 @ 18:11:41
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0