Rastlös

Saker som jag försöker fördriva tiden med innan jag återvänder till sängen för lite sömn:
- Titta på urusla gamla repriser av tråkiga serier.
- Övertala mig själv att "filmkanalerna" TV1000, TV1000+, TV1000family samt TV1000nordic kunde ha åtminstonde EN film som lockar mig att titta. Svar nej. VARFÖR betalar jag för den skiten?
- Äta. Vilket även det inte går så bra. Jag är inte hungrig och inget smakar som det brukar göra.
- Hyra två filmer/dag. En brukar vara okej och den andra totalt kass. Killen i videobutiken tyckte jag skulle krya på mig. Shit, ser jag risig ut?
- Bakade en plåt kolakakor. De blev jäkligt goda och tog slut igår. Jag och Carl har alltså snittat 20 kakor var. 
EN dag. Himlans bra!
- Dricka te.
- Kolla Facebook, mailen och olika sajter FÖR ofta.

Förslag på stilla aktiviteter tas gärna emot. Vila anser jag numera inte som en aktivitet utan ett nödvändigt ont.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Läsa en bok eller shoppa på nätet är alltid skoj! Stackars dig gumman, inget roligt att vara sjuk, men kanske enda sättet för dig att ta det lite lugnt å andra sidan... njut av att bara vara och inte göra något, det är ett tips :)

Puss

2009-11-26 @ 14:07:20
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0