03.30

Det är då jag ska vakna imorgon (eller idag beroende på hur man ser det). Ska alltså frivilligt gå upp så tidigt. Why? Danstävling i Täby såklart! Kan tyvärr inte bara stå och titta och heja på alla mina duktiga elever då jag ska jobba hela dagen. Eller vara domare som det så fint heter. Kommer hem sent lördag natt så vi hörs igen på söndag.

God natt folks!

Och pappa, du och jag kanske skulle ställt upp med ett steg framåt och ett steg bakåt och så klapp, klapp... Eller hade vi vunnit för lätt då tror du?


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Hej,självklart skulle vi dansa brallorna av de andra.För hur många år har vi tränat på detta,sitter som en gjuten handske.....

2009-09-25 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0