Finbesök

Igår fick jag finbesök i form av Caisa och Olle. Det där med planering har aldrig varit Caisas grej, så hon hade verkligen tur som ringde den enda dagen den här veckan som jag var ledig. Det blev ett kort besök, deras bil skulle samma dag rulla vidare mot Norge. Men innan dess, en liten omväg runt Stockholm då Caisa behövde nya linser.

Annars spenderades gårdagen på dansskolan. Härliga torsdagar, många duktiga elever. Många är tyvärr trötta och småsjuka. Inte är det väl redan dags för höstdepp?
Nu ska jag bege mig in mot stan, jobbar först i butiken och sen vidare mot dansen.
(Oväntat eller hur?)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Homines quod volunt credunt
    - Människor tror det de vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0