Fram med tidningspapper och oömma kläder, här ska målas!

I våras köpte jag 20 tavelramar. Och färg. Och en pensel. Förhoppningarna var väl att jag samma helg som jag införskaffade ovanstående ting även skulle ta mig tid att faktiskt måla de. Nu blev det inte riktigt så. För ramarna, den högblanka svarta färgen och penseln ligger kvar. I samma påse som i mars.

Men idag ska det banne mig målas! Ramarna ska fyllas med bilder på nära och kära. Bilder från resor och platser som betyder något. Nu råkar det vara så att bild var mitt sämsta ämne i skolan, men att måla ramar, det borde jag väl ändå klara av?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska också ha massa ramar med fina bilder i min nya lägenhet (som jag förvisso inte har än, men det kommer...)! Göra en fotovägg! Eller en stor tavla av massa små tavlor. :)



Kram

2009-09-16 @ 13:59:19
Postat av: Pappa

...kanske en bild på mej ?????

2009-09-16 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0