In my place

Ligger i soffan. Youtube-ar Coldplays allra bästa låtar. Tänker tillbaka på den där kvällen för inte så länge sedan. Stämningen. Underbar musik. Du och jag under en stickad halsduk. Minnen är allt bra att ha. Minnen kan ta oss tillbaka till så mycket bra. Och dåligt. Men mest bra just nu.

I remember
We were walking up to strawberry swing
I can’t wait ’til the morning
Wouldn’t wanna change a thing


Förresten vill jag väldigt gärna ha en spikmatta. Så om någon är intresserad av att ge mig antingen ett litet bidrag eller kanske köpa en till mig är ni hemskt välkomna.


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Bina,jag har 3 olika mattor ute i garaget,finns 3tums spik där med,sen har du en spikmatta.P.S Eddie Meduza hälsar till dej !!

2009-09-22 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0