Jomenvisst blev det bra tillslut

Ibland är det jobbigt att tjafsa om småsaker. Jag råkar dessutom vara expert på just det. Brusar upp och förvandlas från ängel (nåja) till djävul innan någon hunnit förstå vad som riktigt har hänt. Men ger ni mig bara lite tid så brukar jag lugna ner mig. Som idag, då åkte jag till IKEA och köpte doftljus. Och det fungerade alldeles utmärkt, för när jag kom hem igen så var det arga borta. Och istället fanns där en glad tjej som tillsammans med sin kille lagade mat, bakade en kladdkaka och tände ljus som gjorde att hela lägenheten luktade tropiska frukter. 

Och så blev det ett bra slut på helgen. En helg som förövrigt gick på tok för snabbt. Men snart är den här igen, precis som mina två kompisar - Angel and Devil. 

 

Kommentarer
Postat av: linda

för mig är du alltid en ängel :) puss puss

2009-09-14 @ 09:12:29
Postat av: Pappa

.....för mej med

2009-09-14 @ 20:07:29
Postat av: E

Ängel:)

2009-09-14 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0