Längtan till the big apple

Ledig söndag. Skönt och välbehövligt! Carl började dagen tidigt med minitennis och då passde jag givetvis på att ta en sådandär underbar sovmorgon. Nu sitter jag här inlindad i en filt med en kopp te. Dagen är ännu oplanerad, precis så jag vill ha den!

Sitter och kollar igenom lite bilder från USA och att säga att jag längtar tillbaka vore väl en underfrift. Lite shopping i NYC, lite spel i Vegas, lite sol och bad i Palm Springs. Jag skulle inte tacka nej till något av alternativen. Fast mest vill jag nog tillbaka till New York. Den staden är nog omöjlig att tröttna på!



Regnig söndag i Kalmar eller New York? Svårt val....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag följer med dig! Säg bara när vi ska åka. :)

2009-09-13 @ 18:43:06
URL: http://everydaystories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0