Lillasyster gästbloggar!

Hej alla Sabinas läsare!
Jag har verkligen inget bättre för mig än att logga in på syrrans blogg och skriva av mig lite! Först och främst så måste jag säga att hon vet inte om att jag sitter här och skriver! Men hoppas att det blir en trevlig överraskning för henne när hon får läsa detta!

Jag befinner mig i Norge. Lämnade min kära syster för exakt en vecka sedan på tågstationen i Kalmar. Varför är jag i Norge? Hm, ja.. Det finns ju inga jobb i Sverige, så därför stack jag hit. Hit, mitt i ingenstans med utsikt över berg och hav, helt själv. Läskigt, men skönt!

Jobbar inom kundtjänst, där jag har hand om fakturafrågor, till att börja med. Sedan kommer det även vara annat som folk behöver få hjälp med. Typ koppla in en dekoder, koppla i internet och så vidare. Bara så ni vet, så ni inte behöver fråga Sabina om det sen!

Iaf, jag vill bara berätta för er att Batti, (som jag säger) är världens bästa syster och jag saknar henne så otroligt mycket. Hoppas även att hon kan komma och hälsa på mig i min lilla hybel. Jag vill verkligen att hon kommer upp snart, för hon skulle älska att vara här! Och om hon inte kommer upp och hälsar på mig, så ses vi inte förens vid jul när jag ska hemmåt en snabbis!

Nu ska jag gå ner och köpa 1½ liter mjölk, som kostar 32 svenska kronor!

Förlåt att jag loggade in utan att fråga, men jag var bara tvungen att säga att du är bäst och att jag älskar dig!

/ Lillasyster

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du binus,så e de när man lämnar ut koden.Men hon är ju trots allt gullig som gör ett "kap".Hon ville ju bara ha kontakt med dej!!!! Sys emellan...I morgon e de söndag,då kommer du/ni,eller? på middag????

2009-09-05 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0