Oh happy rain

Jag funderar på att trotsa regnet som vräker ner, för att cykla bort till Maxi. Bilen är på service. Såklart den är det. Idag. Just idag då det regnar och kylskåpet inte direkt gav en aha-känsla. Är sugen på kycklingsallad. Och jag vill göra den själv. Med fetaost och sweetchilisås. Ja, det avgjorde nog saken. På med den där regnjackan jag aldrig använt och mot stormarkanden.

Undrar om jag dessutom ägen en sylvester? Hade varit retro att glida in på Maxi i full regnmundering...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej vännen! Hur e det? Jag hade velat se dig i full mundering på cykel till Maxi, haha=)Vem åker du till Thailand med, är nyfiken=)saknar dej

2009-09-03 @ 12:54:51
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: P

Hej bini.

Det var så länge sen. Jag hör inte av mig. förlåt. Men jag tänker på dig mycket. Jag har din pajform hemma hos mig ju. du ska få tillbaka den. Jag har något spännande på gång. Roligt med lite pirr. Kram.

2009-09-03 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0