Tomteverksta´n

Det är ju riktigt kul att måla! Känner mig så där bohemiskt fri. Än är jag inte klar, men som ni ser har jag hunnit med ett par stycken. Ipoden går på random och jag har kladdat färg lite överallt. Najs. Eller nice om ni föredrar korrekt stavning.

Skulle förresten vara kul att köra "veckans kompis" när ramarna är klara. Varje vecka utses en ny vän som får den fina utmärkelsen samt sin bild förstorad och uppställd på tavelhyllan. Men att ens fundera över det bland mitt kompisgäng är ju skrämmande. Jag kan bara tänka mig vad vissa skulle göra för att vinna... Scary... 


Kommentarer
Postat av: Affe

Kul med en blogg till att följa :)

Allt väl med dig nu för tiden?

2009-09-16 @ 12:25:17
URL: http://alfredsson86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fint du pysslar:) Saknar dej, när kommer ni upp å hälsar på=)?

2009-09-16 @ 13:51:16
Postat av: En trogen kapphals handlare!

Jag borde bli veckans kompis varje vecka du andvänder ordet NAAAAAAAAAAAAAAAJS =D

2009-09-17 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0