Andra sprutan imorgon

Ska tidigt som tusan åka till sjukhuset imorgon och ta spruta nummer två inför resan. Bejbi har lovat att följa med och hålla mig i handen. Fina fina du!

Efter det väntar lite kvalitetstid med systra mi. Som jag har längtat. Lillsyrran ska dessutom följa med på Lindas och min lunch och det är då inte alla som får ska jag meddela. Imorgon blir en bra dag. Bäst att sova nu så kommer den snabbare.



Spenderade ett par timmar med denna härliga tjej idag. Lite shopping samt lunch hann vi med. Mer omtänksam människa får man leta efter, Elin du är helt fantastisk! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Söta du... vi fotas tydligen från lite olika håll på bilden :)

Lycka till med sprutan idag, krama Calles hand jättehårt så kommer det gå toppen! Pöss

2010-02-19 @ 09:24:01
URL: http://elintorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0