Fabulous tisdag

Har ni käkat någon semla idag då kära vänner? Sara och jag mumsade i oss varsin på jobbet, märkligt hur lätt de slinker ner. Inga problem. Bra drag i butiken idag, vi kör jeanskampanj vilket gör att kunderna flockas till Flash. Kul men hektiskt.

Dansen gick bra som vanligt. Mest hiphoplektioner på tisdagarna. Sista tisdagen innan lovet dessutom vilket gjorde att jag hade mer energi än vanligt och det smittade nog av sig, för ALLA kämpade idag. Facebookgilla på den!

Nu ska jag ta itu med ett kråkbo som tar upp hela min högra näsborre. För mycket information för er? I heard you... God natt!



Min favorit var hos läkaren idag. Hoppas du mår bra min pärla!


Kommentarer
Postat av: Kalle

nej syss, jag gav bort min till välbehövande, sen tröstade jag mig med en påse godis!

provat dammsugaren för krågboet? tar ut allt skit, lite annat med, jättebra :P



längesem man såg dig nu! kram!

Postat av: Pappa

Hahaha kråkbo,då skulle du se min vänstra...

2010-02-17 @ 18:26:19
Postat av: Anonym

Men..... nu får ni sluta "snuskisar" :) // Anette

2010-02-18 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0