Finaste danstjejerna!

Tävling igår vilket gör att man idag är lite trött och sliten efter ett 23 timmars äventryr. Glitter, lack, på tok för hög musik, träffa min fina Erika, lösögonfransar, pokaler, tårar och det obligatoriska snabbmatstoppet på vägen hem. Så underbart att se alla fina dansare göra så bra ifrån sig. Stolt blir jag! Alla kan ju inte komma på pallen men igår fick DIK med sig många priser hem, så kul och grattis till er alla! Jag var ingen flitig fotograf under gårdagen då jag överlät det till brudarna som verkligen kan sin sak men de här bilderna hittade jag i min kamera.
 






Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis alla! Woff

2010-02-15 @ 20:24:47
Postat av: Evelina

Woff Woff

2010-07-30 @ 14:59:03
URL: http://ilovedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0