Perfekt söndag

Såhär har jag spenderat min söndag
- Tog sovmorgon, gillar att ställa klockan på någon oförskämt sen tid för att sedan sova ännu längre
- Fortsätte förmiddagen i soffan med filt, té och en bra film
- Drog ut till Hansa och köpte ett par nya träningsbyxor
- Vidare hem till Carls farmor och farfar. Spel och fika. Carls farfar blev trippel mästare i Rummikub
- Styrde kosan vidare mot Smedby. Pappa och Anette bjöd som vanligt på en delikat middag. Love you!
- Storhandlade mat och lite gott, äntligen är frys och kyl fyllda igen!
- Hyrde film
... och nu sitter jag här. På spisen puttrar morgondagens matlåda och i soffan väntar min älskling med en stor godispåse. Jag kan med glädje kalla det för en perfekt söndag!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Såååå fin du är vännen=) Låter som en toppendag! Kramar

2010-02-07 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0