Hemmadag

Ledig förmiddag - när tusan hände det senast? Idag ska allt som inte hunnits göra under de senaste kaotiska dagarna göras. Jag kommer alltså spendera dagen med att tvätta, diska och städa. Hell yeah!

Har jag några krafter kvar ska jag dessutom försöka laga en kycklinggryta med cocosmjölk. Kvällen då? Ja, den kommer i vanlig ordning att spenderas på Dansinstitutet.

-----------------------------------------------------------

Igår fick jag både läsa och höra så mycket fina saker om mig själv att det nästan gick att glömma senaste dagarnas jobbiga stunder. Tack alla elever och föräldrar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad har du i din gryta? :)

2010-01-21 @ 13:00:16
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0