Spa och packa pappas kappsäck

Igår var det äntligen dags för lite kvalitetshäng med kollegorna på dansskolan.
Vi bubblade i poolen, drack vin, åt plockmat, fick rygg samt nackmassage och vi hann även lägga en ansiktsmask. Så härligt! Vi ser ju oftast varandra i träningskläder på dansskolan så att byta miljö och vara privata ett par timmar var nog välbehövligt för oss alla.

Nu ska väskan packas. Ikväll flyger jag till Stockholm för att därifrån ta mig med buss till Västerås. Hotellboende och danslärarkongress står på schemat.
Träningsvärk here i come!


Kommentarer
Postat av: Lilsis

varför sa du inget till mig för? Jag hade ju kunnat åka och möta dig inne i stan när du ändå var här! :( Saknar dig!

2010-01-08 @ 21:28:21
URL: http://shewar.blogg.se/
Postat av: Tina

Tackar hjärtligast för en trevlig kväll! De fixade chefen bra...

2010-01-08 @ 23:17:30
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0