Är det jullov så är det...

I förra veckan köpte jag ett gymkort. Har tränat fyra gånger sedan dess. Det tar sig. Det tar sig. Idag sket det sig. Min kostdagbok måndag 29/12-08:
Frukost/Lunch/Middag klockan 14,00 Pizzabuffé (varför i hela världen tar jag alltid TVÅ gånger)?!
Mellanmål/Kvällsmat klockan 21,00 Chips, dipp, glass

Japp. Ett mål om dagen gör inget gott för magen. Pappa, bli inte arg men jag kanske kommer hem och äter ordentlig mat. Igen. Ganska snart.  


Men hallå, hur gott kan det bli? Vaniljglass, chokladglass, kladdkaka och kakdegsbitar i en och samma blandning. Det kan liksom inte bara bli bättrre.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sabina,man lever bara en gång !!! Eftersom du har en kropp som är vältränad så behöver du inte skämmas för den heller.Det är inget fel i att frossa lite,det gör ju alla andra,så varför ska du missa "det goda"

Tack för shoppingrundan idag!

Papi

2008-12-30 @ 22:13:13
Postat av: Ellen

Det var väl en jätte god och mysig dag!!=)

2009-01-01 @ 15:52:21
Postat av: Kalle

halvbakad glass, va fasen är det?

som en blodig oxfilé?



sab the syss. längese nu.

2009-01-04 @ 23:34:24
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Mysigt! (:

2009-01-05 @ 15:03:50
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nytt år = Nytt blogginlägg. Eller? Vill ses snart! Kram.

2009-01-07 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0