Ibland så...

Idag har jag samlat pluspoäng och klockan är bara halv elva! Bestämde mig för att överraska killen min med en riktig hotellfrukost. Ni vet med ägg, massa olika pålägg, färska frallor, nypressad juice - you name it! Var en evighet sedan vi åt frukost ihop, sist var förmodligen under USA-resan. Har glömt hur mysigt det är att bara sitta och äta tillsammans. Nu tänkte jag samla fler plus genom att städa lägenheten och kanske det värsta av allt: rensa mina garderober. Jepp, här ska slängas. Carl förväntar sig fyra sopsäckar med saker jag inte använder längre. Fyra?! Har han tur kan jag sträcka mig till en. Eller kanske en och en halv.




Tja, ungefär såhär såg min frukost ut. Finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0